Köpvillkor

Beställningar
Vi strävar efter att kunna leverera era varor inom några dagar, och ofta blir det leverans samma dag. Detta är lite beroende på var vi kör för tillfället och var ni bor. Hemleverans ingår i priset, vi har dock en lägsta gräns för våra beställningar som idag ligger på 600 kr.

Vi levererar i hela Skåne och upp till Halmstad – Ljungby – Växjö – Kalmar.

Observera: Vi kan inte garantera leverans utanför våra ordinarie leveransområde – kontakta oss om ni bor norr om Växjö.

Generella leveranstider
Sydvästra Skåne 0-2 dagar
Övriga Skåne 1-5 dagar
Norr om Skåne 1-10 dagar.

Vid frågor kan ni alltid ta kontakt med oss via vår kundtjänst eller ringa till oss på 040-617 03 03.

Registrera er gärna som kund så har ni era kontaktuppgifter sparade tills nästa beställning. Då kan ni även se er orderhistorik och få våra nyhetsbrev. Ni kan handla som gäst utan att registrera er, då behöver ni dock fylla i era uppgifter varje gång ni ska beställa via hemsidan.

Betalning via hemsidan
Vi använder oss av Klarna Checkout och erbjuder betalning via Swish, kort, faktura och delbetalning.

Betalning vid hemleverans
Detta görs endast vid telefonbeställningar. För att minska hanteringen av kontanter görs betalning enklast med swish.
Swishnummer hemleverans: 123 120 93 29 (detta nummer används när vi tar betalt vid dörren)

Det går även bra att använda betalkort, vi tar alla kort utom American Express och Diners.

Reklamationer
Vi lämnar en månads smakgaranti på allt som säljs, både via hemsidan och vid hembesök. Skulle ni mot förmodan inte vara 100% nöjda så byter vi givetvis ut er vara mot en ny eller erbjuder pengarna tillbaka. Lättast är att skicka ett meddelande här, eller ringa 040-617 03 03. Ert kvitto gäller som garanti.

För att vi i vår tur ska kunna reklamera varan till leverantören, krävs det att detta sker senast 30 dagar från försäljningsdatum. Ring eller maila oss därför direkt, så får ni nya produkter som ni kan njuta av under tiden. Är ni inte nöjda vill vi att ni ska bli det!