Användarvillkor

Smakgaranti

Vi lämnar en månads smakgaranti på allt som säljs, både via hemsidan och vid dörrknackning. Skulle ni mot förmodan inte vara 100% nöjda så byter vi givetvis ut er vara mot en ny eller erbjuder pengarna tillbaka. Lättast är att skicka ett meddelande här, eller ringa 040-617 03 03. Ert kvitto gäller som garanti.

För att vi i vår tur ska kunna reklamera varan till leverantören, krävs det att detta sker senast 30 dagar från försäljningsdatum. Ring eller maila oss därför direkt, så får ni nya produkter som ni kan njuta av under tiden. Är ni inte nöjda vill vi att ni ska bli det!

Ni har även 14 dagars öppet köp enligt distans och hemförsäljningslagen. Ni kan läsa mer om det på konsumentverkets hemsida.

IP-nummer

Sydfisk loggar alla beställningar med IP-nummer och tidpunkt. Dessa uppgifter används endast vid missbruk av våra tjänster och falska beställningar.

Kvalitetsgaranti

Vi lämnar alltid 30 dagars kvalitetsgaranti på alla våra produkter vilket innebär att om ni inte är 100% nöjda får ni pengarna tillbaka eller nya varor. Är ni inte nöjda så gör vi vårt yttersta för att ni ska bli det.

Nettovikt?

Nettovikt – vad är det? Det är vad produkten väger efter ni tinat den. Vi tar aldrig betalt för vattenglaseringen, vilket är ganska unikt. I praktiken innebär det att ni får 10-20% extra för pengarna när ni handlar av oss. Mer om detta kan ni läsa här.

0
    0
    Din varukorg
    Din varukorg är tomTillbaka till produkterna
    X