Kontakta Sydfisk

Vi på Sydfisk försöker vara så tillgängliga som möjligt och strävar att inom 24 timmar höra av oss till Er från det att ni har kontaktat oss via hemsidan. Det kan gälla beställningar, reklamationer, frågor om produkterna eller om ni helt enkelt tycker det fattas något som Ni vill att vi ska beställa hem.

Var noga med att skriva i namn, adress och telefonnummer, gärna hem och mobiltelefon, så att vi enkelt kan ta kontakt med Er.

Det går givetvis lika bra att ringa oss på vårt växelnummer 040-617 03 03.

Nyhet: Chatta med oss! Klicka på ikonen nere i högra hörnet så svarar vi så fort vi kan!

11 + 3 =

Kvalitetsgaranti

Vi lämnar alltid 30 dagars kvalitetsgaranti på alla våra produkter vilket innebär att om ni inte är 100% nöjda får ni pengarna tillbaka eller nya varor. Är ni inte nöjda så gör vi vårt yttersta för att ni ska bli det.

Nettovikt?

Nettovikt – vad är det? Det är vad produkten väger efter ni tinat den. Vi tar aldrig betalt för vattenglaseringen, vilket är ganska unikt. I praktiken innebär det att ni får 10-20% extra för pengarna när ni handlar av oss. Mer om detta kan ni läsa här.

0
    0
    Din varukorg
    Din varukorg är tomTillbaka till produkterna
    X